Bedak Syria Any Klaen

any klaen powder

Nama Bedak Arab Syria tidak asing lagi bagi segelintir wanita di Malaysia. Bedak yang sedang laris di pasaran kini mendapat sambutan yang hangat oleh setiap pengguna kerana keberkesanannya dalam mencantikkan wajah supaya kelihatan ayu dan jelita. Bedak ini juga menjadi kegilaan ramai.Bedak ini diimport daripada syria.

Kenapa Bedak Syria terlaris di pasaran?
Kerana ianya menjimatkan dan mudah digunakan.

Bedak Syria ini gabungan 3 dalam 1 iaitu Moisturizer, Foundation dan Bedak. Jimat bukan? kerana anda dapat ketiga-tiganya dalam 1 pek sahaja. Bukankah ianya menjimatkan wang anda?
Antara kelebihan Bedak Syria :

  • 100% halal dan suci
  • Boleh dibawa sembahyang
  • Sesuai untuk semua aktiviti dan keadaan sama ada ketika bersukan dan sebagainya.
  • Bedak Syria ini menjimatkan kerana boleh tahan sehingga 5 bulan lamanya mengikut penggunaan setiap individu.
  • Bedak yang boleh memutihkan wajah anda tanpa menghitamkan dan menggelapkan kulit anda
  • Ianya sesuai untuk sesiapa sahaja tidak kira berkulit cerah, gelap dan sebagainya. Ianya sesuai untuk semua kulit.
  • Boleh mengecutkan jerawat bagi yang muka berjerawat.
  • Membuatkan wajah anda kelihatan lebih menarik kerana ianya kemas dan sekata.
  • Badak Syria ini mengandungai vitamin E khas untuk kesihatan kulit anda serta mengekalkan keaslian wajah.
  • Masih kelihatan cantik walaupun ketika berpeluh.
  • Badak ini tidak melekit pada pakaian, tisu dan sebagainya kerana ianya terus meresap ke kulit.
  • Baunya wangi
  • Membuatkan wajah kelihatan neutral dan semulajadi tanpa kesan bedak yang ketara.
  • Mudah dibersihkan dengan air.
  • Mampu menyamarkan kesan-kesan jerawat dan jeragat.
  • Berat 41 gram.
  • Dan macam-macam lagi….

warna any klaen

Warna Bedak Any Klaen – Bedak Syria

Colour No 1 – Stock Out

Sesuai untuk tone kulit cerah

Colour No 2 – Calme (Cherry Pink) – Stock Out

Sesuai untuk tone kulit cerah/putih

Colour No 3 – Magicienne (Orange Jade agak sedikit gelap) – Stock Out

Sesuai Untuk tone kulit cerah

Colour No 4 – Hardie  (Orange Blush) – Stock Out

Sesuai untuk tone kulit Kuning langsat/sederhana cerah

Colour No 5 – Beaute  (Orange Jade) – Stock Out

Sesuai untuk tone kulit putih kuning/sederhana cerah

Colour No 6 -Riche  (Russet) – Stock Out

Sesuai untuk tone kulit natural/sederhana

Colour No 7 – Gentil (Cherry) – Available

Sesuai untuk tone kulit sederhana cerah

Colour No 8 – Princesse (Orange Blush) – Available

Sesuai untuk tone kulit sawo matang/sederhana cerah

———————————————————–

Cara Penggunaan Bedak Syria :

– Ambil span dan basahkan
– Sapukan span pada bedak
– Ratakan pada keseluruhan muka secara perlahan-lahan.

———————————————————–

Harga Pasaran : RM65.00

Harga kami : RM 45.00 sahaja

3pcs RM 130

5pcs RM 200

10pcs RM 340 (Limited only)

*Sila PM kami dahulu sebelum membuat bayaran produk

*Percuma Pos Seluruh Malaysia termasuk sabah & Serawak

HUBUNGI KAMI SEKARANG

No Tel : 014 – 5444 383

              017 – 6444 633

(call /sms /whatsapp /wechat /line)

E-mel kepada :  produk2u@yahoo.com

Mesej di FB : produk2u

id skype : produk2u

Pembayaran boleh di buat melalui akaun:

MAYBANK : 558387505713 (Product To You)

cimb produk2u

CIMB BANK : 7028542939 (Muhammad Amirul bin Asril)

 

Sila Isi Maklumat Tempahan Anda Disini : ORDER FORM

 

bedak any klaen

{ 29 comments… read them below or add one }

noorazah February 14, 2013 at 10:54 pm

Salam, nak tanya..kalau beli harga borong brp??

baru beli 1, tapi yang produk2u baru jumpa…hehehe

T.Q

Reply

admin February 20, 2013 at 5:49 am

W’salam..noorazah

Buat masa ni stok untuk borong bedak syria dah habis..,tapi untuk beli satu satu ada, insyallah lepas ni kalau ada yg untuk borong kami maklum semula ya.. 🙂

Reply

aynur March 26, 2013 at 12:18 pm

ape beza bedak syria ngan kokuryu?

Reply

HafizAmri March 30, 2013 at 12:58 am

Bedak yang cantik dan menarik, simple any klaen compact powder

Reply

fathehah April 2, 2013 at 3:43 pm

Klu beli 10pcs berapa ye?

Reply

fathehah April 3, 2013 at 12:53 am

Klu beli 1 dozen dikira berapa?

Reply

atif April 15, 2013 at 8:35 am

saya nk bedak arab n bedak syria secara borng.. tolong email detail

Reply

produk2u April 15, 2013 at 9:07 am

dah pm dah 🙂

Reply

ceoona April 16, 2013 at 7:43 pm

bedak syria..kaler apa yg ready stock? biasa akan dipos bila ya? tq

Reply

produk2u April 20, 2013 at 6:01 am

Tempahan & Pembayaran sebelum 12 tengah malam, akan dipos barang pada keesokan harinya. Contoh, jika bayaran dibuat pada jam 10 malam hari Khamis, kami akan pos pada hari Jumaat (keesokan harinya). Barang akan tiba 2 hari waktu bekerja

Reply

Day Sixkin April 17, 2013 at 10:13 am

Ada berapa colour bedak any klean?

Reply

produk2u April 19, 2013 at 8:13 am

Dah e-mail kan

Reply

aza April 25, 2013 at 11:12 am

As salam…nak tanya..kalau harga borong 24 bedak syria campur2 color berapa? ada sapan sekali ke kat dlm tu?

Reply

produk2u April 25, 2013 at 11:54 am

kami dah email.. sila cek email

Reply

produk2u May 6, 2013 at 1:48 pm

liaht e-mail

Reply

siti May 17, 2013 at 9:32 pm

i nak order bedak nie..mcm best je..pm please

Reply

produk2u May 20, 2013 at 7:22 pm

ok dah PM boleh masukkan duit dan isi borong tempahan

Reply

chrisnah andan May 22, 2013 at 6:26 pm

Berminat tapi tgh berfikir mcmna nak dpt….

Reply

produk2u May 23, 2013 at 9:02 pm

kami akan buat penghantaran sampai kedepan rumah, melalui pos, 10, 100 , 200

Reply

chrisnah andan May 22, 2013 at 6:28 pm

Ada tak stokis d sabah?

Reply

produk2u May 23, 2013 at 9:00 pm

belum ada buat masa ni..

Reply

zahrah May 23, 2013 at 10:04 pm

masih ada lg k bedak syiria ni?kalu nk oder Colour No 5 – Beaute (Orange Jade) ada k?

Reply

produk2u May 24, 2013 at 8:32 pm

Insyallah.. boleh terus isi borong tempahan, 🙂

Reply

nurulwahidah June 8, 2013 at 3:51 pm

still available lg ke bdak syria..pm sy plz..

Reply

produk2u June 9, 2013 at 4:09 am

Ya masih ada boleh buat pembayaran dan isi borang tempahan, 🙂

Reply

Hasbiyah Jamaluddin July 25, 2013 at 11:27 am

Saya berminat Bedak Syria kalo borong area sabah brp?

Reply

yatie hashim September 1, 2013 at 9:56 am

Email borong bedak syiria n arab

Reply

mira November 17, 2013 at 12:20 am

salam.. kalo nk borong kire mcm mana ya?

Reply

kak mel May 18, 2014 at 4:53 pm

Adakah product any klaen ni dijamin 100 peratus original. Ada gak member bagi tahu ada yg tak ori…cam mana nak kenal ori ngan tak ori…

Reply

Leave a Comment